Voorbereiding op mijn Camino (2) - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Ad Bovenkamp - WaarBenJij.nu Voorbereiding op mijn Camino (2) - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Ad Bovenkamp - WaarBenJij.nu

Voorbereiding op mijn Camino (2)

Door: Ad van den Bovenkamp

Blijf op de hoogte en volg Ad

23 Mei 2016 | Nederland, Veenendaal

In het Pinksterweekend heb ik het laatste deel van het 200 km lange Jacobspad Uithuizen-Hasselt gelopen. In ongeveer 8 dagetappes tussen september 2015 en medio april 2016 van de Jacobus de Meerdere Kerk in Uithuizen, langs prachtige wierdendorpjes in Groningen, door 'Stad', langs brink- en esdorpen in Drenthe, langs het indrukwekkende Kamp Westerbork, over het fantastisch mooie Dwingelderveld naar het in de kop van Overijssel gelegen hanzestadje Hasselt, waar de route eindigt bij de Stephanuskerk. Een deel van de route heb ik gezelschap gehad, neef Pim en mijn vader hebben me allebei een stuk vergezeld, op andere trajecten wachtte Wijny me na afloop op in ons campertje. Al vast een voorproefje op de eerste weken van de echte tocht als Wijny me tot in Frankrijk zal vergezellen.
In de komende tijd tot aan het geplande vertrek op 11 juli hoop ik nog het resterende traject van Hasselt naar Veenendaal af te leggen. Toch nog zo'n 140 trainingskilometers, minimaal 4 wandeldagen.

  • 17 Juni 2016 - 08:52

    Pa Boof:

    Het begin van de "CAMINO"is al indrukwekkend. De Westerbork-etappe heeft mij aangenaam
    verrast. De laatste kilometers had ik een doorn in het vlees. Wellicht zullen de volgende etap-
    pes die ik met jou hoop te lopen zonder euvels volbracht worden. Over de sponsering hebben
    we al voorlopige afspraken gemaakt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Actief sinds 23 April 2016
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 28364

Voorgaande reizen:

01 Januari 2016 - 11 November 2016

Mijn Camino

Landen bezocht: