Honderd maal één cent per kilometer - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Ad Bovenkamp - WaarBenJij.nu Honderd maal één cent per kilometer - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Ad Bovenkamp - WaarBenJij.nu

Honderd maal één cent per kilometer

Door: Ad van den Bovenkamp

Blijf op de hoogte en volg Ad

25 Mei 2016 | Nederland, Veenendaal

Ik ga 'de Camino' allereerst doen om 'met mezelf in gesprek te gaan'. Dat klinkt nogal therapeutisch eigenlijk. 'Therapeutisch' associeer ik dan weer niet direct met 'genieten', maar dat wil ik zeker wél gaan doen. Het zou heel mooi zijn als ik met mijn Camino ook nog iets voor anderen kan betekenen. Met een vrouw naast me, die zich al jaren inspant om jonge Roma in Komló (Hongarije) met een kleine financiële en de nodige morele ondersteuning de kans te geven een opleiding te volgen én af te maken, is de keuze voor een 'goed doel' dan snel gemaakt. Ik daag de lezers graag uit om het samen met mij mogelijk te maken één euro - honderd maal één cent - per kilometer bij elkaar te wandelen, zodat ik bij terugkomst een mooi bedrag aan de Stichting Vakaró voor Komló kan overmaken. Doe mee en sponsor de Stichting met één cent per kilometer, wat neerkomt op ongeveer € 28 euro per sponsor. Aanmelden kan via mail: a.bovenkamp@ziggo.nl. Niet nodig - maar ik doe het dan toch - lijkt me om te zeggen dat u natuurlijk ook meer dan één cent per kilometer mag sponsoren. Nu ik er over nadenk passen de 'Roma' ook wel heel goed bij een Camino, 'reizigers' en -zeker in Hongarije - vaak te voet. Ik zie de reacties graag tegemoet. In ruil daarvoor houd ik jullie natuurlijk op de hoogte van mijn Camino.

  • 26 Mei 2016 - 20:11

    Mia Sevriens En Joop Van Cuijk:

    Lieve Ad.
    Natuurlijk gaan wij jou sponseren.
    Deze uitdaging verdient een beloning en het doel is prachtig!!!
    Heeeel veeeel succes en ik kijk uit naar je verslagen

  • 27 Mei 2016 - 09:54

    Emile:

    Hi Ad,

    Klasse! Erg belangrijk momenten van rust, reflectie en genieten. Hoe kan dat beter dan met een pelgrimstocht die je niet ''alleen'' loopt. Succes nog met de voorbereidingen, we spreken snel.

    grt. Emile

  • 01 Juni 2016 - 20:50

    Marian Klein:

    Hoi makker,

    Ik sponser je zeker.
    Vind het doodeng wat je gaat doen maar dat komt vast omdat ik zelf supersnel verdwaal

  • 14 Juni 2016 - 11:19

    Yvonne Wilmot:

    hey Ad, geweldig hoor, wat je gaat doen
    blijf zeker graag op de hoogte van je gedachten en je voortgang
    altijd leuk om reisverslagen te lezen
    groetjes,
    Yvonne

  • 19 Juni 2016 - 19:33

    Rob Van Manen:

    Hoi Ad,

    Mijn eerste reactie was van "die is niet meer te redden, 2800 km is met de auto al een gruwelijk eind, gaat Ad die kilometers even wandelen". Maar diep respect is zeker op zijn plaats. Aangezien ik het studiefonds ook een warm hart toedraag, is sponsoring dan ook gen issue.

    Succes en ik blijf je via je blog volgen......

    Groeten,
    Rob

  • 05 Juli 2016 - 10:41

    Jan Vanderhaeghe:

    ik doe mee aan de sponsoring,
    Keep on walking, Stap voor Stap of beter in een mooiere taal: passo per passo
    Jan

  • 05 Juli 2016 - 17:11

    Aldie Hamming:

    Dat straks zo`n kleine eerste stap van zo`n 50 cm het begin is van 2.800.000 meter.
    Zonder een eerste stap kom je nergens en met een eerste stap heel ver......
    Heel veel success man, je hebt er een bewonderaar en sponsor bij. Aldie

  • 08 Juli 2016 - 23:24

    Jan En Truus Van Manen:

    Lieve Ad,
    We vinden het ontzettend stoer van je om aan zo'n onderneming te beginnen, en wensen je heel veel plezier, succes, mooi weer en een behouden thuiskomst.
    En uiteraard doen we mee aan de sponsor aktie!

    Jan en Truus van Manen



  • 11 Juli 2016 - 14:31

    Gerrit En Conny Van Tuil :

    Nou Ad... vanochtend ben je dan vertrokken... In alle opzichten een goede reis gewenst!!! En ja, gesponsord hebben we al want jij gaat dat redden.

  • 11 Juli 2016 - 15:44

    Geurt En Ans Van De Scheur:

    Lieve Ad,
    Eindelijk is je trip dan begonnen... Super...
    We wensen je een hele goeie reis.. en sponsoren doen we je natuurlijk! :-)


  • 11 Juli 2016 - 21:07

    Kees En Elma Van Den Bovenkamp:

    He Ad, SUPER is het waar jij vandaag aan begonnen bent.
    Wij sponseren mee
    Hele goeie reis gewenst
    XX

  • 11 Juli 2016 - 21:51

    Karel Albers:

    Zet hem op ouwe reus dan kan je in december weer top fit bij ons DreamTeam aansluiten.

  • 21 Augustus 2016 - 12:24

    Hein N Joke Van Bottenburg:

    Ook wij doen graag mee en zijn vol bewondering over dit initiatief.Heel veel succes toegewenst.Hartelijke groeten,Hein en Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ad

Actief sinds 23 April 2016
Verslag gelezen: 909
Totaal aantal bezoekers 28354

Voorgaande reizen:

01 Januari 2016 - 11 November 2016

Mijn Camino

Landen bezocht: